Kan vi unngå å lage irriterende reklame?
Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende. Og det i økende grad. Mest irritert er de yngste i befolkningen. Men hvorfor har det blitt sånn og hva kan vi gjøre med det?

Mindshare måler hvert år hvor irriterende reklame er for den norske befolkningen.
I dette webinaret vil Christian Nordby Bø vil fortelle oss om funnene de har gjort gjennom de siste seks år.
Vi tar også en diskusjon med våre eksperter innenfor digital og analog DM. Daniel Linde og Jon Erik Grylling vil gi råd du kan bruk videre i markedsarbeidet.
Litt om webinardeltakerne
Christian Nordby Bø

Christian jobber som innsikt- og strategidirektør hos Mindshare og har hovedansvaret for studiet “Reklameanalysen”. Han har en lang erfaring fra mediebyrå og analysebransjen, og jobber til daglig med merkevaremålinger, forbrukerinnsikt og effektmålinger.
Daniel Linde

Daniel er senior-rådgiver hos Tjek, eier av Mattilbud og e-tilbudsavis. Han har jobbet med kundeaviser i ulike format siden 2010, og er utdannet innen salg og markedsføring, samt digital markedskommunikasjon.
Jon Erik Grylling

Jon Erik er strategisk kundeutvikler i Posten/Bring. Han beskriver seg selv som Postmann og er en av de som kan mest om analog DM i Norge i dag.
Se opptak av webinaret her
Les mer

Suveren uttelling for norsk DM i Cannes
Apriil og ANTI kom hjem med en seriøs dose heder og ære i bagasjen.

En Java for en Java
Les om hvordan Hyper løste oppgaven med å få oppmerksomheten til noen som aktivt forsøker å unngå kontakt?

Smart bruk av data - i dag og i morgen
Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.