Smart bruk av data - i dag og i morgen

Som markedsførere blir vi utfordret til å bruke data om kundene våre slik at vi kan være målrettet og relevant.

To laptoper utveksler informasjon

Samtidig snakkes det mye om cookie-døden, samtykker, førstepartsdata og tredjepartsdata.

Hva gjelder nå? Hvilke muligheter har vi og hvordan ser fremtiden ut? I dette webinaret fra 1. juni, har vi sammen med Therese Fevang og Eivind Kjeilen fra Data Factory forsøkt å belyse området, samt gi noen svar og anbefalinger.

Case med kombinasjon av data og DM som ga gode resultater blir det også tid til.

Se webinaret her

To laptoper utveksler informasjon

Om foredragsholderne

Bio Therese Fevang
Therese Fevang

Therese Fevang jobber som advokat og rådgiver i Data Factory. Hun bistår og er sparringspartner for kunder for å sikre lovlig og god bruk av personopplysninger – og ofte da rundt bruk av opplysninger til markedsføring i ulike kanaler.

Therese har lang erfaring og har tidligere jobbet i Datatilsynet, Deloitt og i Nordma.

 

 

Eivind Kjeilen
Eivind Kjeilen

Eivind Kjeilen jobber i dag som salgssjef i Data Factory. Han jobber med rådgivning overfor Data Factory sine kunder og samarbeidspartnere rundt bruk av data.

Eivind har tidligere også jobbet i Lindorff Match og Bisnode ,og har mer enn 15 års erfaring innenfor fagfeltet.

 

Ønsker du mer informasjon eller en prat med oss? Send en mail til GunnAnita.Bendixsen@bring.com

Les mer

Back to branding

Hvordan bygger vi egentlig en merkevare i den digitale økonomien?

Vise om veihull vant Brings DM-gull

Med den kreative kampanjen «Veiene skriker» stakk ANTI og NAF av med Brings DM-pris under kåringen av Gullblyanten 2021.

Betydningen av en sterk merkevare

Hvordan, og hvorfor tar forbrukene de valgene de gjør? Og hvilke roller spiller mediene gjennom kjøpsreisen? I samarbeid med Wavemaker har Bring forsøkt å få en bedre forståelse av dette gjennom å se nærmere på Wavemakers kjøpsreisedatabase, samt gjennomført en egen studie innenfor møbelkategorien.