Webinar - Tøffe tider krever smarte valg

Utviklingen i samfunnet setter større krav til hvordan vi investerer våre markedsbudsjetter. Hvor får jeg oppmerksomhet og ønsket effekt? Leverer tradisjonelle kanaler fortsatt?

To personer som leser kundeaviser

Hør hvorfor markedsdirektørene i Europris og Bohus fortsatt bruker postkassen.

Opptak av webinaret ser du her

To personer som leser kundeaviser

Kathrine Hoff

Kathrine er markedsdirektør i Europris hvor hun jobber dedikert og strategisk for at kundene skal oppdage hvor mye «mer til overs» de kan få når de handler. Hun har bygget opp en tverrfaglig markedsavdeling, som behersker alt fra tradisjonelle reklame til nye digitale initiativer.

Bilde Kathrine Hoff.jpg
Kathrine Hoff

Janicke Ruud Nielsen

Janicke jobber som markeds- og kategoridirektør i Bohus. Hun brenner for å skape de gode kundemøtene og verdi for forbrukerne. Verden endrer seg raskt og de har en ambisjon om å møte kunden med relevant informasjon der den er i kjøpstrakten gjennom ulike medier med forskjellige budskap.

BIlde Janicke i Bohus.jpg
Janicke Ruud Nielsen

 

Les mer

DM-Mesterskapet - Norges første DM-reality

Bring lanserer Norges første DM-reality

Kan vi unngå å lage irriterende reklame?

Reklame- og markedsføringsbransjen har en utfordring ved at forbrukerne synes det vi produserer er irriterende. Og det i økende grad. Mest irritert er de yngste i befolkningen. Men hvorfor har det blitt sånn og hva kan vi gjøre med det?

Sjarmen utenfor skjermen med Maren og Marte

I denne episoden av «Sjarmen utenfor skjermen» illustreres det hvordan den fysiske kommunikasjonen fortsatt spiller en viktig rolle i markedsføringsstrategien til bedrifter.