Sjarmen utenfor skjermen med Kjersti og André

Hvordan fungerer postkassen til sampling og produkttesting? Og hvorfor tror du DM fortsatt gir effekt for mange annonsører?

Bring har tatt en samtale med noen av landets dyktigste medierådgivere for å diskutere verdien av det vi får i postkassa. Denne gangen har vi fått besøk av Kjersti Nesbakk fra EssenceMediacom og André Thorsen fra Atyp.

Har nysgjerrigheten sovnet?

Postkassen er en kanal som fortsatt er relevant i dagens digitale verden, og Bring er en pålitelig partner for alle som ønsker å utnytte denne kanalen på best mulig måte. Og i en tid hvor alt skal være digitalt er det fort gjort å tenke seg at nysgjerrigheten hos folk har sovnet.

Men med tanke på sampling og produkttesting, viser det seg gang på gang at om folk får muligheten til å bidra og teste produkter, har postkassen en voldsom effekt. For hvem vil ikke ha overraskelser levert hjem i postkassen? Du må bare vekke nysgjerrigheten og oppmerksomheten på at det skjer noe spennende i postkassa, og møte behov med noe som faktisk gir mening, og som er relevant.

Kom helt hjem til folk

I den nyeste episoden av «Sjarmen utenfor skjermen» har vi med oss Kjersti og André som blant annet påpeker at postkassen er en kanal som gir en unik mulighet til å nå ut til kundene på en personlig og direkte måte, og at det er en kanal som fortsatt er veldig relevant i dagens digitale verden. For det er ikke ofte du kommer helt inn og hjem på kjøkkenbenken til folk, hvor du kan fortelle mye på en gang med både tilbud og inspirasjon. Det gjør du med DM!

Se samtalen med Kjersti og André under, og lær mer om hvorfor det er viktig å være bevisst på hva som faktisk fungerer i postkassen og hvordan man kan utnytte de ulike mulighetene som finnes.

Les mer

Sjarmen utenfor skjermen med Nina og Pål

Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?

Brukte postkassen til å spre Stratos-glede

Da Stratos skulle styrke koblingen mellom den nye Stratos-kua og glede, gjorde de en viktig endring i markedsføringsmiksen. De tok i bruk DM for å la folk spre glede til vennene sine. Det ble en boblende suksess!

Sjarmen utenfor skjermen med Ingrid Helene og Mads

Går vi glipp av noe i en hverdag hvor all kommunikasjon er digital? Og hva er egentlig betydningen av det fysiske og det håndfaste for annonsører?