Estimert ankomsttid gir en bedre mottakeropplevelse
Hadde det ikke vært fint å kunne gi dine kunder et mer nøyaktig tidspunkt for forventet varelevering? Det kan du nå! Med servicetilbudet Estimert ankomsttid gir du dine kunder en høyere grad av forutsigbarhet rundt din vareleveranse.

Estimert ankomsttid (ETA) er en funksjon som gir dine mottakere mulighet til bedre planlegging. Med ETA får de mer presis informasjon om forventet leveringstidspunkt direkte når de legger inn bestillingen. Dette vil bidra til forbedringer for både bedrifter som selger til andre bedrifter og bedrifter som selger til forbrukere:
- For deg som selger til andre bedrifter gir ETA større muligheter for at dine mottakere kan planlegge og sørge for bemanning i resepsjonen og ved varemottaket.
- For deg som selger til forbrukere, hjelper ETA med å sikre at kundene deres får beskjed om forventet dag og klokkeslett, allerede ved bestilling.
Det er gratis og enkelt å komme i gang med ETA.
Hvordan fungerer ETA - Estimert ankomsttid?
ETA er et tidsestimat som baserer seg på maskinlæring av historiske data, både hva gjelder leveringsdag og tidsvindu for levering. Det vil også si at estimatet vil bli enda mer korrekt over tid. Ved å ta i bruk vårt Shipping Guide API blir ETA synliggjort i dine systemer ved bestilling.
ETA er et tillegg som kan legges til på følgende tjenester:

Du bruker ETA på følgende måte:
Alt du trenger er vårt Shipping Guide API.
Her finner du fullstendig informasjon om vårt Shipping guide API
Du trenger ikke gjøre noe, ETA er automatisk synlig i MyBring Booking.
Hvis du bruker en TA-leverandør, vennligst kontakt de for å sikre at ETA vises til kundene dine.
Slik kan du spore pakken med ETA
MyBring sporing
Via MyBring kan du enkelt varsle forventet levering dersom mottaker ikke har mottatt sporingslenke.
Åpen sporing
Via vår sporingslenke kan mottakeren selv følge pakken sin via sporingsnummeret de mottok på e-post/SMS. Forventet leveringstid vil da også være synlig der.
Tracking API
Hvis du bruker en TA-leverandør, kan du bruke vårt Tracking API for å informere mottakere om forventet levering. Da slipper de å spore pakken på Posten og Bring`s nettsider. I stedet er forventet levering synlig direkte i nettbutikkens egne kanaler. Det er gratis å bruke API. Her kan du lese mer om Tracking API.
Servicetillegget ETA er gratis å bruke!
For teknisk informasjon om hvordan du legger til rette for ETA i din Checkout, les mer på våre developer-sider.
Få også på plass følgende tillegg og tjenester som gir valgfrihet og en forbedret mottakeropplevelse for kundene dine:

Fleksible løsninger for Pakke til bedrift
Vil du gi kundene dine økt valgfrihet og en bedre mottakeropplevelse? Med våre tilleggstjenester får du en smidig tjeneste som forenkler hverdagen for mange små og mellomstore bedrifter – helt kostnadsfritt.

Slik sikrer Posten Bring at pakkene dine kommer frem
Det er mye som må være på plass for at pakker som blir sendt ender opp der de skal. Dette er hvordan vi i Posten Bring, på ulike plan, jobber for å sikre dine leveranser, slik at du får flere fornøyde kunder.
