Slik kommer du i gang med å sende varene dine
Det er mer aktuelt enn noen gang å sende varer hjem til kunder, også for bedrifter uten tradisjonell nettbutikk. Det er enkelt å komme i gang og du kan gjøre det helt selv.

1. Registrer deg i Mybring
Mybring er bestillingsløsningen til Bring. Det er gratis å registrere seg. Etter en kredittsjekk kan du også betale fraktbestillingene dine med faktura. Gå til Mybring.
2. Velg leveringsmåte
Pakketjenestene under er de vanligste å bruke når bedrifter sender til privatkunder. Disse tjenestene finner du i Mybring.
Pakke hjem i postkassen | Pakke til hentested | Pakke levert hjem |
---|---|---|
Pakke hjem i postkassenLeveres på 2 virkedager Priseksempel: For å komme i gang med Pakke hjem i postkassen må du ta kontakt for å bli kredittsjekket. | Pakke til hentestedLeveres på 1-2 virkedager Priseksempel Klar til bestilling i Mybring umiddelbart etter registrering. Du betaler med kredittkort. Etter en kredittsjekk kan du også betale med faktura.
| Pakke hjem plussLeveres på 1-2 virkedager Priseksempel Klar til bestilling i Mybring umiddelbart etter registrering. Du betaler med kredittkort. Etter en kredittsjekk kan du også betale med faktura. |
3. Print ut etikett og pakk godt
Du kan skrive ut fraktetiketter på en vanlig printer, som du deretter limer på pakken. Velg riktig størrelse på emballasje og pakk godt. Husk at du er ansvarlig for å pakke slik at innholdet ikke blir ødelagt. Kjøp emballasje.
4. Send
Lever inn på et av våre innleveringssteder som Post i butikk eller postkontor. Om du har mange sendinger kan du kontakte oss for en henteavtale.