Netthandelsprisene 20 år
Netthandelsprisene er konkurransen som setter gode nettbutikker i fokus, og hyller de som jobber ekstra hardt for å gjøre det lille ekstra for kundene sine.

Hva er Netthandelsprisene?
Prisen årets nettbutikk er vår fineste utmerkelse, og går til den nettbutikken som fagjuryen mener hever kvaliteten på netthandel, og gir kundene den beste kjøpsopplevelsen - i alle kanaler.
Det kåres tre vinnere av årets Nettbutikk:
- Årets Nettbutikk: Liten (Omsetning under 20 millioner på nett)
- Årets Nettbutikk: Medium (Omsetning mellom 50-250 millioner på nett)
- Årets Nettbutikk: Stor (Omsetning over 250 millioner på nett)
En uavhengig jury kårer vinneren
Posten Bring har kåret de beste nettbutikkene siden 2005, og vinnerne av Årets Nettbutikk velges av en uavhengig fagjury bestående av eksperter innen netthandel. Juryen ser etter nettbutikker som jobber aktivt for å ligge et steg foran, som har en lidenskap for netthandel og som er ledende i å ta i bruk teknologi og løsninger som forenkler og forbedrer kjøpsopplevelsen. Du kan lese mer om jurymedlemmene her.
Lesing for deg som vil vite hvordan de beste gjør det:

6 tips: Slik kan nettbutikken din lykkes i sosiale medier i 2025
God bruk av sosiale medier, gir en stor mulighet for nettbutikker som ønsker å bygge merkevare og øke salg. Vi har spurt juryens lengstsittende medlem, Ingvild Moen, om seks tips som kan bidra til å gi nettbutikken din en konkurransefordel i 2025.

Slik kan du bli neste vinner av Årets Nettbutikk
Juryen har samlet sine beste råd til deg og din nettbutikk. Øk dine sjanser til å vinne neste år gjennom å implementere disse enkle, men effektive punktene.
Unge forbrukere stiller skyhøye krav – Slik tiltrekker du Generasjon Z til din nettbutikk
De unge stiller skyhøye krav til nettbutikker – men det er slett ikke umulig å gjøre dem til lojale kunder. Dette er trendanalytiker Vikki Walle-Hansens beste tips.