Mottakerportal i Mybring
Med den nye sporingsløsningen i Mybring får du en totaloversikt over sendinger som er på vei til din bedrift, samt informasjon om når disse forventes levert.

Mybring gir deg en detaljert oversikt over sendinger
Du får større forutsigbarhet og kan planlegge arbeidet bedre.
- Bruker du mye ressurser på å håndtere mottak av varer?
- Skulle du hatt en bedre oversikt over inngående varer og bestillinger fra alle som sender noe til deg?
Mottakerportalen i Mybring gir deg en detaljert oversikt over sendinger som er på vei til din bedrift, i tillegg til forventet utleveringstidspunkt (ETA).
Du får:
- Forutsigbarhet.
- En oversikt over varer, pakker og sendinger på vei til deg.
- Mulighet til å planlegge mottak av sendinger. Dette er spesielt viktig i perioder der det forventes mye inngående varer.
- En oversikt over retursendinger til bedriften.
Slik får du tilgang til Mottakerportalen:
- Du trenger en Mybringbruker og et kundenummer for å få tilgang.
- Har du ikke Mybring? Slik registrerer du din bedrift.
- Registrer adressen der bedriften din mottar sendinger.
- Rettigheten "Innkommende sendinger" gis til Mybringbrukere på kundenummeret av brukeradmin.
- Kontakt oss gjerne på kundeservice.mybring@bring.com hvis du har spørsmål om løsningen, eller trenger hjelp med å komme i gang.
Gå til Mybring
Les mer

Mottakerbestilt henting i Mybring
Med vår løsning for mottakerbestilt henting kan du styre din returlogistikk effektivt og med stor fleksibilitet. Mottaker bestiller enkelt henting selv via en avtalekode, og du som opprinnelig avsender betaler. Henting av pakker og Business Pallet i Norge, Sverige og Danmark støttes.

Mottakerbestilt retur i Mybring
Med vår løsning for mottakerbestilt retur kan du styre din returlogistikk effektivt og med stor fleksibilitet. Mottaker bestiller enkelt retursendingen selv via en returkode, og du som opprinnelig avsender betaler. Alle våre norske og nordiske pakkereturtjenester støttes.

Slik bruker du adresseboken i Mybring
Med Mybrings adressebok effektiviserer du dine bestillingsprosesser ved å raskt slå opp kontakten du skal bruke når du bestiller. Lagre, søk opp, importer/eksporter inn og ut av Mybring og del kontaktene med dine kollegaer.