Hva er det med DM?: Kan det faktisk bygge merkevare?
Bli med inn i studio når Mads Rikter-Svendsen og Pelle Stensson slår av en prat om DM som merkevarebygger.

Når du hører uttrykket «direkte markedsføring» er det fort gjort at hjernen din følger opp med ordet «salg!». Men hvilke muligheter ligger det i å bruke DM som et verktøy for merkevarebygging, og hvordan ser fremtiden ut for de tradisjonelle mediene – i en stadig mer digitalisert medieverden?
Svarene på disse spørsmålene, og mer, får du i denne episoden av «Hva er det med DM?». I sofaen sitter Mads Rikter-Svendsen fra Wavemaker og Pelle Stensson fra Try Schjærven Media.
Meld deg på vår nyhetsmail
Les mer

DM-Mesterskapet sesong 2
Sesong 2 av DM-Mesterskapet ser du her. Gjør deg klar til å le skikkelig – ikke bare trekke på smilebåndet.

Den ukjente miljøsynderen
Hvordan gjøre nordmenn oppmerksom på miljøutfordringen knyttet til bruk av levende lys.

Brillefine og kreative DM-ideer fra studentene
En nostalgisk viewmaster, litt grus, en refleksvest, noen kort og et par briller. Mye forskjellig ble presentert da studentene ved Fagskolen Kristiania skulle vise frem sine løsninger for DM-casen de hadde fått.