Den gode DM-praten med Øystein og Erik
Sesong 3 av "Den gode DM-praten" er godt i gang og nå er det Øystein Vik og Erik Lysø fra GK som skal presentere noen av verdens beste DM-jobber - midt i en pitch.

Uten at vi skal avsløre hvilke jobber som blir fremsnakket, er kreatørduoen relativt ferske vinnere av en sølvløve fra Cannes i DM-kategorien.
Ekstra kult å få med noen som var med å lage en av fjorårets aller beste DM-jobber, til å prate litt om DM-er. Det betyr mye at norske DM-jobber greier å hevde seg internasjonalt. Derfor er Øystein og Erik veldig flotte ambassadører for fysisk reklame.
Den Gode DM-praten
Fysisk reklame i vinden
Å invitere kreatører til å prate om nasjonale og internasjonale caser er en tradisjon for Bring. Det å slå et slag for fysisk kommunikasjon i denne sammenheng er viktig for for bransjen.
I en tid hvor alt er digitalt, er vi overbeviste om at det fysiske utgjør en forskjell for merkevarer. Det er faktisk en egen verdi i ting man kan ta og føle på. Det betyr noe.
Her kan du se jobbene i sin helhet
Strahl - Handle With I Don't Care
Byrå: Apriil
Teamet på jobben i tillegg til Lysø, Vik var Ole (Doffen) Trellevik (kreativ leder), Cédric Luceau (konseptutvikler), Mari Khile (konsept/tekstforfatter), Sandra Valvik (produsent), Einar Rustad Nilssen (konsulent) og Marianne Kvaale Jensen (prosjektleder).
H&M - One/Second/Suit
Byrå: Uncommon creative studio London
Les mer

Apriil vant Brings DM-pris.
På Gullblyanten 2020 vant Apriil Brings DM-pris med kampanjen «Handle With I Don’t Care» for Strahl, en produsent av uknuselige glass.

Den gode DM-praten med Torny & Ingrid
Bring er endelig tilbake med en ny runde samtaler om reklame fanget på film, også kalt «Den gode DM-praten».

Den gode DM-praten med Jens og Kasper
Møt Jens og Kasper fra Anorak i Cannes-spesialen av Den gode DM-praten.